Συνολικές προβολές σελίδας

Κοιμάται με τη νεκρή γυναίκα του



Τη βαλσάμωσε και «ζουν» μαζί τρία χρόνια

Σοκ έχει προκαλέσει η παράξενη ιστορία του Van Le από το Βιετνάμ ο οποίος αποκάλυψε ότι κοιμάται με τη νεκρή γυναίκα του για πάνω από τρία χρόνια.

Δεν πρόκειται για ταινία επιστημονικής φαντασίας αλλά για πραγματικό γεγονός το οποίο βγήκε στο φώς της δημοσιότητας το 2009 ενώ ο Le Van ακόμα και σήμερα κοιμάται με τη νεκρή σύζυγό του.

Για την ακρίβεια ο άντρας ο οποίος δε μπορούσε να αντέξει την απώλεια της συντρόφου του τη βαλσάμωσε, την έβαλε μέσα σε γύψο και συνέχισε να μοιράζεται το κρεβάτι του μαζί της.

Ωστόσο οι τοπικές αρχές δεν μπορούν να βρουν μια λύση γι’ αυτό το θέμα αφού ακόμα και σήμερα ο Le Van έχει στο σπίτι του το άγαλμα που περιέχει τα λείψανα της νεκρής γυναίκας του.

Ο 57χρονος άντρας είπε ότι κοιμάται με τη νεκρή σύζυγό του ως εκπαίδευση για να επιστρέψει στην προηγούμενη ενσάρκωσή του. «Δεν ήμουν άνθρωπος σε προηγούμενη ενσάρκωση μου. Έχω διαπράξει αμαρτία στην προηγούμενη ενσάρκωση μου, γι 'αυτό πρέπει να είμαι άνθρωπος σε αυτή την ενσάρκωση. Σε αυτή την ενσάρκωση μου πρέπει να εκπαιδεύσω τον εαυτό μου για να επιστρέψω στην προηγούμενη ενσάρκωση μου».

Αν και τα λόγια του δε βγάζουν κάποιο νόημα, το κακό είναι πως έχει υποβάλει και το μικρό του γιο να ζει σε ένα σπίτι μαζί με τα οστά της μητέρας του, εσώκλειστα σε γύψο.














newer post older post