Γάλα, σάντουιτς, μαρμελάδες, βούτυρο, τυρί, μπισκότα και εφημερίδες είναι μερικά μόνο από τα προϊόντα που οι κάτοικοι του Draughton στη Μ. Βρετανία, μπορούν να προμηθευτούν από το νέο μπακάλικο της γειτονιάς τους, το οποίο στεγάζεται σε τηλεφωνικό θάλαμο, που δε χρησιμοποιείται εδώ και καιρό.
Το 2008, το ταχυδρομείο της κοινότητας του Draughton έκλεισε, αφού οι ιδιοκτήτες του συνταξιοδοτήθηκαν, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να μην έχουν πρόσβαση σε πολλά απαραίτητα για την καθημερινότητά τους αγαθά.
Ο Lewis Cooke, που κατά το παρελθόν προμήθευε εφημερίδες την κοινότητα, διανύοντας μία απόσταση 4 μιλίων καθημερινά, συνέχισε να παραδίδει τις εφημερίδες, αφήνοντάς τις στην είσοδο του άλλοτε ταχυδρομείου, από όπου οι κάτοικοι μπορούσαν να τις πάρουν.
Ο 49χρονος κ. Cooke αποφάσισε ένα χρόνο μετά το κλείσιμο του ταχυδρομείου, να μετατρέψει τον τηλεφωνικό θάλαμο που βρισκόταν μπροστά από αυτό, σε κατάστημα, από όπου οι κάτοικοι προμηθεύονται ό,τι χρειάζονται αφήνοντας ένα αντίτιμο για τον ιδιοκτήτη του.
«Θεώρησα ωραία ιδέα να αφήνω τα πράγματα στο θάλαμο κάθε πρωί πριν τις 7. Αφήνω μία λίστα με τα πράγματα που έχω παραδώσει και οι κάτοικοι, μπορούν και με παίρνουν τηλέφωνο, ζητώντας μου ό,τι χρειάζονται να τους φέρω την επόμενη μέρα», είπε ο ίδιος.
Κάθε αντικείμενο έχει το όνομα του κατοίκου, για τον οποίο προορίζεται και έτσι εκείνος πηγαίνει και το παίρνει.
Οι πελάτες πληρώνουν είτε μέσω πιστωτικής κάρτας από το τηλέφωνο είτε αφήνοντας το αντίτιμο του προϊόντος στο θάλαμο. «Είναι αξιοσημείωτος ο σεβασμός, με τον οποίο ο ένας πελάτης αντιμετωπίζει ό,τι έχει αφήσει ο προηγούμενος», δήλωσε ο κ. Cooke.
Το 2008, το ταχυδρομείο της κοινότητας του Draughton έκλεισε, αφού οι ιδιοκτήτες του συνταξιοδοτήθηκαν, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να μην έχουν πρόσβαση σε πολλά απαραίτητα για την καθημερινότητά τους αγαθά.
Ο Lewis Cooke, που κατά το παρελθόν προμήθευε εφημερίδες την κοινότητα, διανύοντας μία απόσταση 4 μιλίων καθημερινά, συνέχισε να παραδίδει τις εφημερίδες, αφήνοντάς τις στην είσοδο του άλλοτε ταχυδρομείου, από όπου οι κάτοικοι μπορούσαν να τις πάρουν.
Ο 49χρονος κ. Cooke αποφάσισε ένα χρόνο μετά το κλείσιμο του ταχυδρομείου, να μετατρέψει τον τηλεφωνικό θάλαμο που βρισκόταν μπροστά από αυτό, σε κατάστημα, από όπου οι κάτοικοι προμηθεύονται ό,τι χρειάζονται αφήνοντας ένα αντίτιμο για τον ιδιοκτήτη του.
«Θεώρησα ωραία ιδέα να αφήνω τα πράγματα στο θάλαμο κάθε πρωί πριν τις 7. Αφήνω μία λίστα με τα πράγματα που έχω παραδώσει και οι κάτοικοι, μπορούν και με παίρνουν τηλέφωνο, ζητώντας μου ό,τι χρειάζονται να τους φέρω την επόμενη μέρα», είπε ο ίδιος.
Κάθε αντικείμενο έχει το όνομα του κατοίκου, για τον οποίο προορίζεται και έτσι εκείνος πηγαίνει και το παίρνει.
Οι πελάτες πληρώνουν είτε μέσω πιστωτικής κάρτας από το τηλέφωνο είτε αφήνοντας το αντίτιμο του προϊόντος στο θάλαμο. «Είναι αξιοσημείωτος ο σεβασμός, με τον οποίο ο ένας πελάτης αντιμετωπίζει ό,τι έχει αφήσει ο προηγούμενος», δήλωσε ο κ. Cooke.