Συνολικές προβολές σελίδας

Φωτεινή Κυζούλη:Πολύ πιθανώς την Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012 να οδηγηθώ στη φυλακή...



Την Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012   δ ι κ ά ζ ο μ α ι  στην Ευελπίδων, αλλά σε βαθμό Εφετείου.  Δικό μου το φταίξιμο, που μου παράπεσε η κλήση και δεν πήγα στο πρωτόδικο δικαστήριο.
Έτσι, πρωτοδίκως καταδικάστηκα ερήμην σε πρόστιμο περίπου τριών χιλιάδων ευρώ (3000 €) και φυλάκιση τεσσάρων (4) μηνών.
Το αδίκημα που διέπραξα είναι η κατασκευή αυθαίρετου κτίσματος διαστάσεων 1,30 μ. Χ 1,60 μ. Χ 1,90 μ. στο κτήμα με τα ζωάκια στην Οινόη, δηλαδή μεγέθους δίφυλλης ντουλάπας!!!  Το "αυθαίρετο" κατασκευάσθηκε για να στεγάσει τις γατούλες στο "γατοστάσιο" (κλωβός 60 τ.μ. με δέντρα μέσα).
Η καταγγελία για το αυθαίρετο έγινε από τον ηγούμενο όμορης μονής του παλαιού ημερολογίου (ίδρυση 1999), ο οποίος είχε "βλέψεις" για το κτήμα που αγόρασα εγώ.
Διαβάστε το αναλυτικό δημοσίευμα στο ΠΑΡΟΝ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ, 31.12.2006 για να πάρετε μιαν ιδέα!
http://www.paron.gr/v3/new.php?id=11751&colid=37&catid=33&dt=2011-05-22&search=%CA%F5%E6%EF%FD%EB%
Λόγω της οικονομικής μου κατάστασης δεν έχω τη δυνατότητα να προσλάβω Δικηγόρο!
Στα πρωτόδικα δικαστήρια τα καταφέρνω ικανοποιητικά ακόμη και χωρίς δικηγόρο.
Σ' αυτό όμως, επειδή είναι σε επίπεδο Εφετείου, αν ΔΕΝ αθωωθώ, αφ' ενός θα απαιτηθεί να καταβάλω το πρωτόδικο πρόστιμο, ήτοι κάπου 3000€ και μιας και εγώ δεν έχω χρήματα καλά - καλά για τα εισιτήριά μου προς και από Ραφήνα, θα οδηγηθώ στις φυλακές.
Αν γνωρίζετε την ομάδα δικηγόρων που υποστηρίζουν υποθέσεις ζώων, παρακαλώ ενημερώστε τους με την παράκλησή μου να επικοινωνήσουν επειγόντως μαζί μου στο 6946562302, εγώ δεν έχω μονάδες ούτε να καλώ, ούτε να επιστρέφω κλήσεις...
Ευχαριστώ πολύ.

Φωτεινή Κυζούλη

newer post older post